Archiwalna Strona Zakończenie lata w Międzyzdrojach na 15 urodziny Dzień dobry TVN - Nieruchomości, działki, sprzedaż, imprezy Międzyzdroje

wstecz

strefa mieszkańca

strefa turysty

21 wrz 2020

W świetle kamer telewizji TVN kończymy kalendarzowe lato w Międzyzdrojach, w gorących rytmach marynarskiego czardasza i pełnym słońcu. U nas sezon turystyczny się nie skończył. Można jeszcze korzystać z plażowania i uroków natury.  Dzisiaj z Międzyzdrojów nadawany był  program na żywo, z okazji 15 urodzin Dzień dobry TVN, prowadzony przez znanych prezenterów: Dianę Kautz i Piotra Wojtasika. Zejście na plażę oznaczone „A”  stało się planem filmowym. Gościnni właściciele Restauracji PORT udostępnili do realizacji programu cały swój lokal i taras oraz przygotowali regionalne potrawy. Był to pierwszy program telewizyjny, do którego zaprosiliśmy mieszkańców gminy, którzy pokazali, że „jesień życia” nie musi być smutna i samotna, a cieszyć się życiem i aktywnością trzeba w każdym wieku.  Można było zobaczyć na żywo Aleksandra– pierwszego Polaka urodzonego w 2020 r. z rodzicami i siostrzyczką, w gorących rytmach - Zespół Bryza, Panie ćwiczące na plaży  pod kierownictwem Alicji,  Krzysztofa i kateserferów – promujących sporty wodne. Pan Bronisław przedstawił uroki naszego  miasta utrwalone na płótnie. Marek Dylawerski z WPN-u zaprezentował piękną panoramę miasta z Kawczej Góry oraz zachęcił, szukających ciszy i wytchnienia na szlaki turystyczne. O tym, że Międzyzdroje są bezpieczne o każdej porze roku mówił Mateusz Bobek Burmistrz Międzyzdrojów i Apoloniusz z WOPR-u. Dziękujemy wszystkim tym, którzy wystąpili w programie oraz tym, którzy wsparli nasze działania i pomogli w ich realizacji. To niewątpliwie duża promocja naszej gminy, przyjaznej turyście i otwartej na gości przez cały rok.  W tym roku postawiliśmy na reklamę w mediach i kampanię z hasłem przewodnim „Międzyzdroje- między nami, między naturą i kulturą”. Dlatego też, Międzyzdroje przez wiele tygodni nie schodziły z najbardziej atrakcyjnych godzin nadawania zarówno w publicznych jak i prywatnych mediach. Nie brakowało też artykułów prasowych i reklamy w mediach społecznościowych. Na uwagę zasługuje fakt, iż Gminie Międzyzdroje został przyznany tytuł „ Lidera Turystyki 2020”. Przyznana nagroda jest konsekwencją pozytywnej oceny Zgromadzenia  Forum Ekspertów, które analizując przeprowadzone w Gminie inwestycje, działania na rzecz  rozwoju turystyki, wprowadzane innowacyjne projekty oraz promocję – zaliczyło Gminę Międzyzdroje do grona Laureatów. Mieliśmy konkurencję dużych kurortów: Świnoujście, Kołobrzeg, Koszalin i Mielno, ale wygrały Międzyzdroje. Początek sezonu był szczególnie trudny, pewny obaw, w dobie ograniczeń i pewnych obostrzeń, ale myślę, że można zaliczyć go do udanych. Przygotowaliśmy się z ofertą plenerową, dostosowaną do warunków i możliwości. Każdego dnia dzieciaki mogły skorzystać z różnych atrakcji; gry, zabawy, konkursy, przedstawienia, animacje, wziąć udział w grze miejskiej „Mewcia Ewcia na wakacjach” i zdobyć nagrodę, a dorośli  posłuchać muzyki klasycznej w Parku Chopina lub skorzystać z bogatej oferty kulturalnej w Amfiteatrze itp.

Zrobiliśmy analizę kosztów organizacji sztandarowych imprez kulturalnych i sportowych za 2019 r. i w porównaniu z wydatkami na kampanię reklamową i media w 2020 r. to  tylko 26, 71 % ogólnych kosztów. A zasięg reklamy i częstotliwość programów z Międzyzdrojów jest imponujący. O czym świadczyć może dzisiejszy program nadawany na żywo z Międzyzdrojów. Właśnie tak chcemy promować Międzyzdroje – między naturą a kulturą, przez cały rok.

Zaczniemy cykl akcji promocyjnych „Cztery pory roku w Międzyzdrojach”.

Jadwiga Bober

UM Międzyzdroje

Archiwalna Strona