Archiwalna Strona ZAWIADOMIENIE - Nieruchomości, działki, sprzedaż, imprezy Międzyzdroje

wstecz

strefa mieszkańca

strefa turysty

20 sty 2012

 

W dniu 23 stycznia 2012 (poniedziałek) o godz. 10.00  w biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 14,ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

 

ZAWIADOMIENIE
 
 
W dniu 23 stycznia 2012 (poniedziałek) o godz. 10.00  w biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 14,ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.
 
Porządek posiedzenia 
 
1. Rozpoczęcie posiedzenia i stwierdzenie quorum .
2. Przyjęcie zaproponowanego porządku posiedzenia .
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji (19.01.2012 r.).
4. Wypracowanie stanowiska w sprawie wydzierżawienia na okres sezonu letniego 2012 obiektu tzw. Gryfa III.
5. Wypracowanie stanowiska w sprawie wydzierżawienia na okres 01.05.2012 r. – 30.09.2012 r. terenu na stworzenie tzw. strefy kibica na czas trwania Euro 2012.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2012.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XIX/162/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 22.12.2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2012 rok.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4.01.2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2012-2024.
9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych.
10. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu cmentarzy komunalnych zarządzanych przez Zakład Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach.
11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia miejscowości na terenie Gminy Międzyzdroje, w których pobiera się opłatę miejscową.
12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XII/98/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 28.06.2011 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyzdroje.
13. Projekt uchwały w sprawie obniżenia wysokości wskaźników procentowych, określających wysokość dodatku mieszkaniowego.
14. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej (na działce 70/19).
16. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej (na działce 70/17 i częściach działek 70/12, 70/13, 70/15).
17. Projekt uchwały w sprawie wyposażenia w majątek Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Prof. Dr Władysława Szafera w Wapnicy i Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach.
18. Projekt uchwały w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
19. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu na rok 2012.
20. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych na rok 2012.
21. Rozpatrzenie  bieżącej  korespondencji. 
22. Zapytania i wolne wnioski .
23. Zakończenie posiedzenia.
 
 
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy. 
Archiwalna Strona