Archiwalna Strona Zawiadomienie - Nieruchomości, działki, sprzedaż, imprezy Międzyzdroje

wstecz

strefa mieszkańca

strefa turysty

20 sty 2012

 

Działając na podstawie  art. 20 ust. 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym
(Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że zwołuję  XX Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się:
 
     26 stycznia 2012.  o godz. 10 .00
 
Miejsce obrad - Sala Konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Ks. Pomorskich 5.

 

   Z A W I A D O M I E N I E
 
Działając na podstawie  art. 20 ust. 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym
(Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że zwołuję  XX Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się:
 
     26 stycznia 2012.  o godz. 10 .00
 
Miejsce obrad - Sala Konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Ks. Pomorskich 5.
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu  z  sesji w  dniu 22.12.2011 r. 
4. Interpelacje Radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2012.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/162/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 22.12.2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2012 rok.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4.01.2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2012-2024.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych.
9. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu cmentarzy komunalnych zarządzanych przez Zakład Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach.
10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia miejscowości na terenie Gminy Międzyzdroje, w których pobiera się opłatę miejscową.
11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XII/98/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 28.06.2011 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyzdroje.
12. Projekt uchwały w sprawie obniżenia wysokości wskaźników procentowych, określających wysokość dodatku mieszkaniowego.
13. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej (na działce 70/19).
15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej (na działce 70/17 i częściach działek 70/12, 70/13, 70/15).
16. Projekt uchwały w sprawie wyposażenia w majątek Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Prof. Dr Władysława Szafera w Wapnicy i Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach.
17. Projekt uchwały w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
18. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu na rok 2012.
19. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych na rok 2012.
20. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rewizyjnej za rok 2011.
21. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu za rok 2011.
22. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych za rok 2011.
23. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
24. Sprawozdanie Przewodniczącego Zarządu  ZGWW z działalności związku.
25. Odpowiedzi na interpelacje.
26. Zapytania i wolne wnioski.
27. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
28. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
29. Zakończenie obrad. 
 
Informacje o posiedzeniach komisji :
 
1. Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się w dniu 23.01.2012 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.
2. Posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się w dniu 24.01.2012 r. o godz. 9.00, wg odrębnego porządku.
 
PODSTAWA PRAWNA
 
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
 
 
 
 
         Przewodniczący Rady Miejskiej 
         w Międzyzdrojach  
 
                                                                                         Jan Magda
Archiwalna Strona