Międzyzdroje
Facebook Projekty realizowane z funduszy zewnętrznych

Zarząd MTBS sp. z o.o. ogłasza drugie rokowania na sprzedaż nieruchomości

OGŁOSZENIE O ROKOWANIACH

 

 

PREZES ZARZĄDU MTBS SP. Z O.O. OGŁASZA

 

drugie rokowania na sprzedaż nieruchomości, stanowiącej działkę nr 34 o powierzchni 586 m², obręb 20 miasta Międzyzdroje, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer  SZ1W/00002887/0.

 

TERMIN I MIEJSCE

Rokowania odbędą się w  dniu 22 czerwca 2023 r. o godzinie 10:00 w sali nr  210 na II piętrze Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach położonego przy Placu Ratuszowym 1 w Międzyzdrojach.

 

CENA WYWOŁAWCZA wynosi 1.850.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset pięćdziesiąt tysięcy  złotych).

Przedmiotowa sprzedaż zwolniona jest z podatku VAT

 

PRZETARGI

Pierwszy przetarg  nieograniczony ustny odbył się w dniu 19 grudnia 2022 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.

Drugi przetarg  nieograniczony ustny odbył się w dniu 23 stycznia  2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.

Trzeci przetarg  nieograniczony ustny odbył się w dniu 17 lutego 2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.

Czwarty  przetarg  nieograniczony ustny odbył się w dniu 23 marca 2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.

Piąty przetarg  nieograniczony ustny odbył się w dniu 28 kwietnia  2023 r. – zakończył się wynikiem negatywnym.

 

OPIS NIERUCHOMOŚCI

Nieruchomość zabudowana dwoma odrębnymi wolnostojącymi obiektami, położna w Międzyzdrojach, przy ul. Cichej 2.

I obiekt wolnostojący, wykonany w technologii tradycyjnej, ilość kondygnacji 2 (w tym poddasze użytkowe), podpiwniczony, o dwuspadowym dachu, o powierzchni użytkowej 108,20 m ².

Stan obiektu: obiekt w zadowalającym stanie technicznym.

Budynek powstał w latach 20-stych XX wieku jako dom mieszkalny, następnie został zaadaptowany na obiekt wczasowy. W latach 2010 -2015 budynek poddany remontom i dostosowany do funkcji biurowych.

Teren uzbrojony: energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja, gaz.

Bezpośredni dostęp do drogi publicznej.

II obiekt wolnostojący, wykonany w technologii tradycyjnej, ilość kondygnacji 2, z płaskim dachem, o powierzchni użytkowej 111,90 m ².

Stan obiektu: obiekt w zadowalającym stanie technicznym.

Budynek z lat 60-tych XX wieku powstał z przebudowy obiektu gospodarczego. W latach 2000 -2015 budynek poddany remontom i zaadaptowany na biurowy.

W budynku znajdują się typowe pomieszczenia biurowe.

Teren uzbrojony: energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja, gaz.

Przeznaczenie nieruchomości określono na podstawie wydanej przez Burmistrza Międzyzdrojów decyzji nr 30/20 z dnia 20 maja 2020 roku o warunkach zabudowy określającej warunki do zabudowy działki obiektem usługowym. Na powyższej podstawie określono przeznaczenie nieruchomości: tereny inwestycyjne i zurbanizowane.

Informujemy na podstawie wyrysu mapy zasadniczej działki nr 34, iż występują niewielkie różnice między istniejącym ogrodzeniem, a granicą nieruchomości, co uwidoczniono na załącznikach graficznych.

 

WARUNKI UDZIAŁU W ROKOWANIACH

W rokowaniach mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, które:

-  wpłacą zaliczkę w wysokości 1% ceny wywoławczej tzn. 18.500,00 zł ( słownie: osiemnaście  tysięcy pięćset złotych)

Zaliczka płatna jest w pieniądzu i należy ją wpłacić  na konto nr 35 9383 0007 0000 0390 2000 0010 prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Wolinie Oddział Międzyzdroje,  w terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. W tytule wpłaty zaliczki należy wpisać imię i nazwisko, adres lub nazwę i siedzibę firmy zgłaszającej udział w rokowaniach oraz numer i położenie działki.

Wpłacona zaliczka ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który w rokowaniach został ustalony jako nabywca przedmiotowej nieruchomości.

Wpłacona zaliczka przez osobę uznaną za nabywcę  zostanie zaliczona na poczet ceny nabycia, natomiast zaliczki  wpłacone przez pozostałe osoby, zostaną zwrócone na rachunek bankowy po uprzednim podaniu numeru rachunku. W przypadku nie wskazania numeru rachunku bankowego, środki zostaną zwrócone na rachunek z którego zostało wpłacone.

Nabywca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów notarialnych i sądowych związanych z nabyciem nieruchomości.

- złożą pisemne zgłoszenie w zaklejonej kopercie z napisem” Rokowania 22 czerwca 2023 r.” do dnia  19 czerwca 2023 r. do godz. 15:00 w sekretariacie MTBS Sp. z o.o.  Plac Ratuszowy 1 w Międzyzdrojach.

 

WARUNKI DODATKOWE

1) przy wyborze zgłoszenia komisja przeprowadzająca rokowania będzie się kierowała zaproponowaną ceną,

2) sposobem zapłaty:

a)  zapłata jednorazowa

b)  w równych ratach

3) zgłoszenia z ceną poniżej ceny wywoławczej oraz zgłoszenia z innym niż podany wyżej sposobem zapłaty nie będą przyjmowane.

 

ZGŁOSZENIE

Zgłoszenie powinno zawierać:

- imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot,

- datę sporządzenia zgłoszenia,

-oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

- proponowaną cenę i sposób jej zapłaty,

- przystępujące do rokowań osoby fizyczne (lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) pozostające w związku małżeńskim i posiadające ustrój wspólności majątkowej (ustawowej lub umownej) zobowiązane są dołączyć pisemne oświadczenie współmałżonka, iż wyraża on zgodę na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem rokowań po cenie zaproponowanej przez współmałżonka przystępującego do rokowań  lub stawić się na rokowania ze współmałżonkiem,

- osoby przystępujące do rokowań zobowiązane są do złożenia oświadczenia, że zapoznały się z pełną treścią ogłoszenia, treścią mapy zasadniczej i przedmiotem rokowań i nie wnoszą z tytułu stanu przedmiotu rokowań żadnych zastrzeżeń.

- zgłoszenie należy podpisać.   

 

Do zgłoszenia należy dołączyć:

- kopię dowodu wpłaty zaliczki,

-  nr konta na które należy zwrócić zaliczkę,

- aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego /dot. spółek/

- aktualny wypis z rejestru przedsiębiorstw /dot. przedsiębiorstw państwowych/     

- pełnomocnictwo.

– cudzoziemiec, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 marca 1920r. o nabywaniu
nieruchomości przez cudzoziemców (jednolity tekst Dz.U. z 2014r., poz.1380), obowiązany jest dołączyć zezwolenie ( lub promesę) ministra właściwego do spraw wewnętrznych
na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem niniejszego ogłoszenia.

 

Zastrzega się prawo odwołania przetargu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn oraz prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

 

Zbywający ustali termin podpisania umowy notarialnej z notariuszem i powiadomi o nim nabywcę.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Międzyzdrojskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.  lub telefonicznie pod numerem 605 579 533.

Informacja dla osoby fizycznej uczestniczącej w rokowaniach  

MTBS SP. z o.o. wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.13 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  – dalej: RODO informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Prezes Zarządu MTBS SP. z o.o., z siedzibą w Międzyzdrojach, przy Placu Ratuszowym 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail:  e-mail. mtbs2@miedzyzdroje.pl   bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

 

Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: mtbs2@miedzyzdroje.pl   lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia procesu sprzedaży nieruchomości. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. W przypadku nabycia nieruchomości w drodze przeprowadzonego postępowania Pani/Pana dane  na potrzeby przygotowania, zawarcia i rozliczenia umowy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane będą przechowywane wieczyście, poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

Sposób przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich. W przypadku wyłonienia Pani/Pana, jako nabywcy nieruchomości dane osobowe w postaci imienia i nazwiska zostaną upublicznione.

Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.